Όροι Χρήσης
της Ιστοσελίδας και του Ηλεκτρονικού καταστήματος
www.smartecservice.gr
της Ιστοσελίδας και του Ηλεκτρονικού καταστήματος
www.smartecservice.gr
Καλώς ήρθατε στην ιστοσελίδα της Εταιρείας μας. H Ιστοσελίδα www.smartecservice.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας με την επωνυμία ΣΜΑΡΤΕΚ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ AEπου εδρεύει στο ΧΑΙΔΑΡΙ, Αττικής, ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΟΥ, αρ. 7 Τ.Κ. 124 61 με ΑΦΜ 099368434 της ΔΟΥ ΦΑΕΕ Αθηνών και αρ. ΓΕΜΗ 085035902000 (εφεξής ΣΜΑΡΤΕΚ ή SMARTEC ή ΕΤΑΙΡΕΙΑ) με τηλέφωνο επικοινωνίας 210- 58 20 000, φάξ:210- 58 20 030 και ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας info[at]smartec.gr. Οι παρακάτω όροι και προϋποθέσεις καλύπτουν τις υπηρεσίες επισκευής κινητών τηλεφώνων, tablets και wearables μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας.
Δεδομένου ότι η σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών επισκευής μεταξύ μας συνεπάγεται έννομες συνέπειες δεσμευτικές για τα μέρη, θα πρέπει, πριν περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας και πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα, να διαβάσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους χρήσης και να βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με αυτούς, διαφορετικά οφείλετε να απέχετε από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή.
Κάθε φορά που εισέρχεσθε στην ιστοσελίδα μας επιβάλλεται να ελέγχετε όλους τους όρους χρήσης αφού αυτοί μπορεί να αλλάζουν απροειδοποίητα και να επιφέρουν διαφορετικές έννομες συνέπειες.
Οποιοσδήποτε περιηγείται ή/και συναλλάσσεται ή/και γενικώς κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος,(εφεξής χρήστης ή/Πελάτης ή/Επισκέπτης) αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται χωρίς καμία εξαίρεση και χωρίς να απαιτείται οποιαδήποτε άλλη ενέργεια και συναινεί στην πλήρη εφαρμογή τους.
Οι χρήστες της ιστοσελίδας www.smartecservice.gr αποδέχονται ότι δεν θα την χρησιμοποιούν για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο, βλαπτικό, απειλητικό, προσβλητικό, δυσφημιστικό, ή αποτελεί παραβίαση του απορρήτου και της προσωπικής ζωής κάποιου άλλου, ή εκφράζει φυλετικές, θρησκευτικές ή άλλες παρόμοιες διακρίσεις ή μπορεί να προκαλέσει βλάβη σε πρόσωπα που χρειάζονται ειδική προστασία όπως ανήλικους, ηλικιωμένους κ.λπ. ή παραβιάζει δικαιώματα βιομηχανικής ή πνευματικής ιδιοκτησίας κ.λπ. ή μπορεί να καταστρέψει ή βλάψει με οποιοδήποτε τρόπο (ιούς λογισμικού ή οποιοσδήποτε άλλους κώδικες ή και αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, πρόκληση βλάβης ή καταστροφή) την πληροφορική υποδομή (προγράμματα λογισμικού, υλισμικό εξοπλισμό, εφαρμογές κ.λπ.) ή να παρενοχλήσει τρίτους ή για να επεξεργασθεί προσωπικά δεδομένα οποιουδήποτε και με οποιοδήποτε τρόπο.
Οι χρήστες της ιστοσελίδας συμφωνούν πως όλα τα μέλη, οι συνεργάτες, οι υπάλληλοι, η διοίκηση, οι μέτοχοι και άλλοι συνεργάτες της Εταιρείας δεν ευθύνονται για οτιδήποτε προκύψει εξαιτίας πράξεων ή παραλείψεων τρίτων που χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα.
Κάθε χρήστης είναι ελεύθερος να κάνει χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος σύμφωνα με το νόμο και τα χρηστά ήθη. Ο Χρήστης οφείλει να συμπληρώνει με ορθότητα τα πεδία που τον αφορούν (όνομα, διεύθυνση, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.).
Χρήση αντίθετη προς τα ανωτέρω, επιφέρει άμεση διακοπή των παρεχόμενων υπηρεσιών χωρίς ειδοποίηση, πέραν των τυχόν αστικών ή ποινικών κυρώσεων.
Η Εταιρεία συμμορφώνεται προς τις εφαρμοστέες κάθε φορά διατάξεις για την προστασία του Καταναλωτή (Ν2251/1994) όπως εκάστοτε ισχύουν και είναι εφαρμοστέες για την παροχή υπηρεσιών προς καταναλωτές.
Η Εταιρεία καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε όλες οι πληροφορίες σχετικά με την παροχή των υπηρεσιών και την τιμολόγησή τους καθώς και με τα χαρακτηριστικά και με τις τιμές των ανταλλακτικών είναι ακριβείς και ενημερωμένες και αντιστοιχούν στα ανταλλακτικά και τις υπηρεσίες που διαθέτει η Εταιρεία.
Όμως η Εταιρεία δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα ή αποκλίσεις, λάθη στα χαρακτηριστικά, και το κόστος/τίμημα των υπηρεσιών επισκευής της συσκευής σας και των ανταλλακτικών που θα χρησιμοποιηθούν για την επισκευή αυτής που αναγράφονται στην Ιστοσελίδα και δεν μπορεί να διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν λάθη από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή και την ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή και του κόστος/τίμηματος μίας υπηρεσίας επισκευής.
Τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα και πληροφορίες που διατίθενται στην Ιστοσελίδα δεν συνεπάγονται ευθύνη της Εταιρείας.
Η Εταιρεία θα σας ενημερώσει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος με βάση τα τηρούμενα κάθε φορά στοιχεία για τη δυνατότητα παροχής των αιτούμενων υπηρεσιών επισκευής της συσκευής σας και τη διαθεσιμότητα των αναγκαίων για την επισκευή ανταλλακτικών μη δυνάμενη να εγγυηθεί τα ανωτέρω. Σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία αναλαμβάνει να σας ενημερώσει εγκαίρως για τυχόν αδυναμία παροχής της αιτούμενης υπηρεσίας ή έλλειψη του απαιτούμενου ανταλλακτικού μη ευθυνόμενη περαιτέρω.
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, οπτικοακουστικού υλικού και κειμένων, γραφικών, σχεδίων, φωτογραφιών, κειμένων και της παρουσίασης των παρεχόμενων υπηρεσιών, ανταλλακτικών και προϊόντων εν γένει, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας και των συνεργαζομένων με αυτήν εταιρειών καθώς των συγγενών προς αυτές εταιρειών (εφ’ εξής «Εταιρείες», “Εταιρεία”), τυχόν δε αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της Εταιρείας. Παραπλάνηση του κοινού ως προς τον πάροχο των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος ή άλλη απαγορεύεται και τιμωρείται.
Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα, διακριτικά γνωρίσματα, κείμενα και οπτικοακουστικό υλικό που αντιπροσωπεύουν την Εταιρεία ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.smartecservice.gr ή/και τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις ή/και γενικά τρίτα μέρη συμβεβλημένα με οποιονδήποτε από τους προαναφερθέντες καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, αποτελούν σήματα, διακριτικά γνωρίσματα και ιδιοκτησία, βιομηχανική ή/και πνευματική,της Εταιρείας ή και των Εταιρειών ή/και του www.smartecservice.gr ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από την ισχύουσα ελληνική, ενωσιακή και διεθνή νομοθεσία. Σε καμία περίπτωση η εμφάνιση και έκθεσή τους στην ιστοσελίδα www.smartecservice.gr και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας μας δεν μπορεί να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση αδείας ή δικαιώματος χρήσης τους.
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μπορεί να χρησιμοποιείται νόμιμα από τους χρήστες, όμως, η Εταιρεία δεν δεσμεύεται από το περιεχόμενο αυτής, εκτός αν το αντίθετο προβλέπεται ρητά, αν και προσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των πληροφοριών που περιέχονται στην ιστοσελίδα.
Οι πληροφορίες και το υλικό που περιέχεται στην ιστοσελίδα υπόκεινται σε μεταβολές.
Η Εταιρεία δεν ευθύνεται, στον επιτρεπόμενο από τον νόμο βαθμό, για οποιοδήποτε λάθος ή ανακρίβεια στη διαβίβαση πληροφοριών και/ή εντολών από τον χρήστη, για παρεμβολές, πλαστοπροσωπία, εσφαλμένη αναγραφή στοιχείων ή μη λειτουργία του συστήματος λόγω ανωτέρας βίας ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο που δεν οφείλεται σε βαριά αμέλεια ή δόλο της Εταιρείας και των υπαλλήλων της.
Για την διενέργεια οποιασδήποτε συναλλαγής μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.smartecservice.gr) της Εταιρείας και την υποβολή παραγγελιών υπηρεσιών επισκευής, είναι απαραίτητη η γνωστοποίηση προσωπικών στοιχείων του χρήστη. Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας, θα ζητηθεί το πλήρες ονοματεπώνυμο, η διεύθυνση αποστολής των επισκευασμένων συσκευών, η διεύθυνση χρέωσης της παραγγελίας (σε περίπτωση που είναι διαφορετική από την διεύθυνση αποστολής), τα στοιχεία τιμολόγησης (σε περίπτωση που έχει επιλεγεί πληρωμή με τιμολόγιο), ο αριθμός ενός τηλεφώνου επικοινωνίας, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και σε περιπτώσεις που η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας, ο αριθμός, η ημερομηνία λήξεως της κάρτας και ο τριψήφιος ή τετραψήφιος κωδικός ασφαλείας. Τα στοιχεία των καρτών πληρωμής ή άλλων ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής δεν αποθηκεύονται σε αποθηκευτικά μέσα της Εταιρείας αλλά καταχωρούνται απευθείας σε ασφαλές περιβάλλον του συνεργαζόμενου τραπεζικού ιδρύματος ή φορέα πληρωμών που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών και της πληρωμής γενικότερα. Εάν δημιουργήσετε λογαριασμό χρήστη (username), θα χρειαστεί να εισάγετε δικό σας κωδικό εισόδου (password), ο οποίος είναι προσωπικός και απαγορεύεται η χρήση του από τρίτους.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.smartecservice.gr λειτουργεί σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική και ενωσιακή νομοθεσία και τηρεί με ασφάλεια τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα είστε εγγεγραμμένος σε κάποια υπηρεσία του ή για όσο χρόνο επιβάλλεται από την ισχύουσα νομοθεσία.
Αναλυτικά για την πολιτική απορρήτου (PrivacyPolicy), την προστασία των προσωπικών δεδομένων (PersonalDataProtection) και τα σχετικά δικαιώματά σας πατήστε εδώ
Η ιστοσελίδα www.smartecservice.gr χρησιμοποιεί τεχνολογία «cookies» για να βελτιώσει και να διευκολύνει την επίσκεψή σας σ’ αυτήν. Τα αρχεία «cookies» αποστέλλονται στον υπολογιστή σας και σας αναγνωρίζουν ως συγκεκριμένο χρήστη, αποθηκεύοντας τις προσωπικές σας προτιμήσεις και τεχνικές πληροφορίες. Χρησιμοποιούμε α) Μόνιμα cookies (δηλ. τα cookies παραμένουν στον υπολογιστή σας ωσότου τα διαγράψετε) β) Προσωρινά cookies (δηλ. τα cookies παραμένουν μέχρι να κλείσετε τον browser σας) και σας βοηθούν να κρατάτε τις υπηρεσίες στο καλάθι αγορών σας, χωρίς αυτές να διαγράφονται κάθε φορά που εσείς εξέρχεστε από αυτό. Τα ίδια τα cookies δεν περιέχουν ούτε αποκαλύπτουν προσωπικές πληροφορίες. Αν δεν αποδέχεστε τη χρήση των cookies από την ιστοσελίδα www.smartecservice.gr, μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις του browser σας όσον αφορά τα cookies και την αποδοχή τους (οδηγίες για τον τρόπο αλλαγής των ρυθμίσεων των cookies στον browser σας μπορείτε να βρείτε στο τμήμα βοήθειας του browser που χρησιμοποιείτε).
Αναλυτικά η πολιτική των cookies εδώ
Η λειτουργία της ιστοσελίδας www.smartecservice.gr βασίζεται στο πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer). Το πρωτόκολλο αυτό είναι σήμερα το παγκόσμιο πρότυπο (standard) στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (websites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (webservers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχθεί κατά την μεταφορά.
Η ιστοσελίδα www.smartecservice.gr είναι πιστοποιημένη με βάση το άνω διεθνές πρότυπο (πιστοποιητικό SSL-128bit) με αποτέλεσμα η καταχώρηση των προσωπικών σας στοιχείων να γίνεται με ασφάλεια και αυτά να κρυπτογραφούνται αυτόματα κατά την μετάδοσή τους.
Επιπλέον, προσωπική ασφάλεια αποτελεί ο κωδικός εισόδου (password) που δίνετε όταν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό (account) στην ιστοσελίδα. Σε μία τέτοια περίπτωση, για να παρουσιάσουμε οποιοδήποτε προσωπικό στοιχείο του χρήστη θα πρέπει πρώτα να δοθεί το όνομα του χρήστη (username) και ο κωδικός εισόδου (password). Για αυτό το λόγο, πρέπει να φυλάτε καλά αυτά τα στοιχεία ώστε να μην περιέλθουν σε γνώση τρίτων. Μπορείτε να μεταβάλλετε τον κωδικό εισόδου όσο συχνά εσείς επιθυμείτε. Εμείς σας συμβουλεύουμε να δημιουργείτε κωδικό εισόδου (password) χρησιμοποιώντας σύμβολα μαζί με αλφαριθμητικούς χαρακτήρες και να τον μεταβάλλετε σε σύντομα χρονικά διαστήματα.
Επισημαίνουμε και στο σημείο αυτό ότι τα στοιχεία της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας δεν αποθηκεύονται σε αποθηκευτικά μέσα της Εταιρείας κατά τη διάρκεια της συναλλαγής, αλλά, καταχωρούνται απευθείας σε ασφαλές περιβάλλον της συνεργαζόμενης εταιρείας που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών και μεταδίδονται κρυπτογραφημένα, καθώς και ότι δεν έχουμε πρόσβαση στα στοιχεία αυτά ούτε δυνατότητα μεταβολής του ποσού χρέωσης. Για την ολοκληρωμένη ασφάλειά σας συνιστάται η χρησιμοποίηση εφαρμογών καταπολέμησης ιών υπολογιστών, εφαρμογών κατά λογισμικού κατασκοπείας (spyware) και keyloggers.
Κατά την διάρκεια της online πληρωμής, ο χρήστης μεταφέρεται σε κρυπτογραφημένη σελίδα ασφαλούς σύνδεσης με πρωτόκολλο SSL, η οποία ανήκει αποκλειστικά στην VIVA PAYMENT GATEWAY πλατφόρμα που είναι αδειοδοτημένη από την Τράπεζα της Ελλάδος, η οποίααναλαμβάνει πλήρως την πληρωμή και ειδοποιεί την Εταιρεία όταν αυτή ολοκληρωθεί.
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.smartecservice.gr διέπονται από το Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το www.smartecservice.gr ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς επίσης και από την Ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (Ν. 2251/1994 και Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο – ΦΕΚ 969Β/2017), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με την παροχή υπηρεσιών/ τις πωλήσεις από απόσταση. Μπορείτε να διαβάσετε τον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο κάνοντας κλίκ εδώ
Όταν η συσκευή σας περιέχει κάρτα SIM, κάρτα μνήμης ή άλλα παρελκόμενα (Αξεσουάρ κ.ά.), θα πρέπει να τα αφαιρείτε πριν την παροχή της Υπηρεσίας Επισκευής. Σε περίπτωση ζημίας σε αυτά ή απώλειάς τους, η Εταιρεία δεν υπέχει ευθύνη.
Αναγνωρίζετε ότι κατά τον διαγνωστικό έλεγχο της συσκευής σας θα επαναφέρουμε τις εργοστασιακές / προεπιλεγμένες ρυθμίσεις του κατασκευαστή για την συσκευή σας. Αυτό σημαίνει ότι θα διαγραφούν όλα τα αποθηκευμένα δεδομένα ή οι ρυθμίσεις που υπάρχουν στη μνήμη της συσκευής σας. Πριν παραδώσετε την συσκευή σας προς επισκευή, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας για όλα τα δεδομένα (συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά (αλλά χωρίς περιορισμό): ήχων κλήσης, μουσικής, εικόνων, λογοτύπων, επαφών, εγγράφων, μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, MMS, SMS, παιχνιδιών και λογισμικού) που είναι αποθηκευμένα στη συσκευή σας. Η διαφύλαξη των δεδομένων αυτών είναι αποκλειστική ευθύνη σας. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για την απώλεια ή βλάβη των δεδομένων αυτών.
Επί ξεκλειδώματος της συσκευής σας για χρήση σε όλα τα δίκτυα η επαναφορά των εργοστασιακών / προεπιλεγμένων ρυθμίσεων του κατασκευαστή ενδέχεται να έχει ως αποτέλεσμα την επιστροφή της συσκευής σας σε κατάσταση κλειδώματος. Τυχόν χρεώσεις που καταβάλλονται στον πάροχο του δικτύου σας για να ξεκλειδώσετε την συσκευή σας, σας βαρύνουν.
Οι παραγγελόμενες υπηρεσίες/Κόστος-Τίμημα Επισκευής/ Πληρωμές & Εγγύηση
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.smartecservice.gr θα βρείτε τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες επισκευής συσκευών κινητών τηλεφώνων, tablets και wearables της εταιρείας SAMSUNG που παρέχουμε και, οι οποίες έχουν διαιρεθεί σε κατηγορίες προς διευκόλυνση της αναζήτησής σας.
Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι παρεχόμενες υπηρεσίες επισκευής να είναι υψηλής ποιότητας, όμως, δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις σφαλμάτων σε τιμές / κόστη και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή του κόστους/τιμήματος μιας υπηρεσίας. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των παραγγελιών σας, σας καλούμε, εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποια υπηρεσία επισκευής προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την συνηθισμένη, πριν προχωρήστε στην παραγγελία των εκάστοτε υπηρεσιών επισκευής της συσκευής σας να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο 210- 58 20 000 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.
Οι αναρτημένες στην ιστοσελίδα πληροφορίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες επισκευής της συσκευής σας έχουν μεταφερθεί στην ιστοσελίδα με ακρίβεια, με επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών ή απεικονιστικών σφαλμάτων που έχουν προκύψει εξαιτίας τεχνικών λόγων όπως διακοπή λειτουργίας της ιστοσελίδας λόγω ανωτέρας βίας π.χ. διακοπής ηλεκτρικής ενέργειας ή αδυναμίας παροχής υπηρεσιών διαδικτύου ή εξαιτίας αβλεψιών ή άλλων ακούσιων περιστατικών.
Επίσης, κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό έτσι ώστε οι διαθεσιμότητες των ανταλλακτικών προϊόντων που θα χρησιμοποιηθούν για την επισκευή της συσκευής σας και ο εκτιμώμενος χρόνος επισκευής της συσκευής σας να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Στη περίπτωση που μία υπηρεσία επισκευής δεν είναι διαθέσιμη σε εύλογο χρόνο, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή με e-mail σχετικά με τον χρόνο επισκευής και παράδοσης της επισκευασμένης συσκευής σας. Αν δεν συμφωνείτε με το χρόνο επισκευής, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφεί το ποσό που τυχόν έχετε καταβάλει κατά την υποβολή της παραγγελίας.
Ο κωδικός των ανταλλακτικών προϊόντων που θα χρησιμοποιηθούν για την επισκευή της συσκευής σας θα αναγράφεται στο νόμιμο παραστατικό που θα σας παραδοθεί μετά την ολοκλήρωση της επισκευής.
Το www.smartecservice.gr διατηρεί το δικαίωμα όπως, χωρίς προειδοποίηση, τροποποιεί ή ανανεώνει το κόστος/τίμημα των υπηρεσιών επισκευής και τους λοιπούς όρους και προϋποθέσεις των συναλλαγών που αναφέρονται σε αυτό. Ειδικά το κόστος/τίμημα των υπηρεσιών επισκευής καθορίζεται από τις τιμές των ανταλλακτικών προϊόντων που καθορίζει η SAMSUNG ELECTRONICS ΕΛΛΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ (εφεξής “SAMSUNG”) και ως εκ τούτου, η Εταιρεία μας μπορεί να τροποποιεί ή να ανανεώνει αντίστοιχα το κόστος/τίμημα των υπηρεσιών επισκευής που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημά της.
Οι όροι εγγύησης του κάθε προϊόντος είναι αυτοί που ορίζονται από τον κατασκευαστή του προϊόντος, δηλαδή από την SAMSUNG. Σε περίπτωση που η βλάβη της συσκευής σας καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση της SAMSUNG, τότε η επισκευή της συσκευής σας καλύπτεται από την εγγύηση, εκτός εάν διαπιστώσουμε ότι η συσκευή σας έχει υποστεί αποσυναρμολόγηση, επισκευές ή τροποποιήσεις που δεν έχουν εγκριθεί από τον κατασκευαστή ή έχει παραβιαστεί ή αφαιρεθεί οποιοσδήποτε αριθμός σειράς (serial number) ή IMEI ή η κατάσταση της συσκευής σας υποδεικνύει βλάβη που προκλήθηκε από δική σας πράξη ή παράλειψη ή από πρόσωπο εξουσιοδοτημένου από εσάς να χρησιμοποιήσει την συσκευή σας (για παράδειγμα, και χωρίς περιορισμό, σε καταστάσεις όπου έχει υποστεί βλάβη από κακή χρήση ή από εσκεμμένη παραμέληση σας ή όπου έχει υποστεί ζημιά από νερό ή άλλο υγρό). Στην περίπτωση αυτή η εργοστασιακή εγγύηση δεν καλύπτει την Υπηρεσία επισκευής και εσείς βαρύνεστε με το κόστος ελέγχου ύψους 15 ευρώ και τις χρεώσεις αποστολής.
Η προς επισκευή συσκευή σας πρέπει να συνοδεύεται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα (απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς της συσκευής).
Επιπλέον, δεν θα παρέχουμε (ή δεν θα συνεχίσουμε να παρέχουμε) την Υπηρεσία επισκευής σε περίπτωση που διαπιστώσουμε ότι η επισκευή της συσκευής σας είναι, κατά τη γνώμη μας, οικονομικά ασύμφορη και θα σας ενημερώσουμε εγκαίρως γι’ αυτό.
Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.smartecservice.gr συνεπάγονται σύναψη συμβάσεων παροχής υπηρεσιών εξ αποστάσεως, οι οποίες διέπονται από το νομοθετικό πλαίσιο προστασίας του καταναλωτή (Ν. 2251/1994) και η δραστηριότητα αυτή έχει εγγραφεί στο ΓΕΜΗ σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή.
Παραγγελίες μπορούν να υποβάλλουν οι χρήστες και μέσω εγγραφής και δημιουργίας σχετικού λογαριασμού.
Μετά την ολοκλήρωση καταχώρησης της παραγγελίας σας θα σας σταλεί ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δηλώσατε κατά το άνοιγμα του λογαριασμού σας στην ιστοσελίδα μας το οποίο περιλαμβάνει την περιγραφή της βλάβης της συσκευής σας, την υπηρεσία επισκευής που έχει παραγγελθεί, την επιβεβαίωση της παραγγελίας και τον Αριθμό της Παραγγελίας σας. Μπορείτε οποτεδήποτε να ενημερωθείτε για την κατάσταση της παραγγελίας σας μέσω της ιστοσελίδας μας, βάζοντας στο πεδίο «Αναζήτηση παραγγελίας»τον Αριθμό της Παραγγελίας σας. Αναλυτικότερα, η κατάσταση της παραγγελίας σας μπορεί να είναι μία από τις παρακάτω:
Αναμονή συσκευής |
| Έχει παραληφθεί η παραγγελία σας στο σύστημά μας και αναμένουμε τη συσκευή σας. |
Παραλαβή από Γραμματεία |
| Η συσκευή σας έχει παραληφθεί και καταχωρηθεί στο σύστημά μας και δρομολογείται η επισκευή της. |
Παραλαβήαπό Τεχνικό Τμήμα |
| Η συσκευή σας βρίσκεται ήδη στο τεχνικό τμήμα. Ακολουθούν τα επιμέρους στάδια (status) κατά περίπτωση της επισκευής (π.χ. αναμονή για ανταλλακτικό κ.ά) |
Ολοκλήρωση επισκευής |
| Η συσκευή έχει ελεγχθεί και επισκευαστεί πλήρως & είναι έτοιμη να παραδοθεί στην ταχυμεταφορική ή κατευθείαν σ’ εσάς. |
|
|
|
Παραδόθηκε |
| Έχει παραληφθεί είτε από την ταχυμεταφορική είτε από εσάς. |
Ακυρώθηκε |
| Έχει ακυρωθεί χειροκίνητα από το σύστημα μας |
Τρόποι παράδοσης και αποστολής των επισκευασμένων / προς επισκευή συσκευών
Κατά την παραγγελία, σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε έναν από τους εξής τρόπους παράδοσης/αποστολής:
- Παράδοση – Παραλαβή στο/από το κατάστημα της Εταιρείας μας
- Παράδοση – Παραλαβή στο/από το κατάστημα της συνεργαζόμενης με την Εταιρεία μας εταιρείας ταχυμεταφορικής (courier) ACS χωρίς χρέωση για μεταφορικά (για να βρείτε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα πατήστε εδώ ή δείτε εδώ)
- Παράδοση – Αποστολή με ταχυμεταφορική (courier) για αυθημερόν παράδοση-παραλαβή εντός ζώνης Αττικής με δική σας χρέωση (για να δείτε τις χρεώσεις πατήστε εδώ)
- Παράδοση – Αποστολή με ταχυμεταφορική (courier) στο χώρο όπου θα επιλέξετε με δική σας χρέωση (για να δείτε τις χρεώσεις πατήστε εδώ)
Συνδυασμό όλων των ανωτέρω (π.χ. αποστολή στην εταιρεία μας με ταχυμεταφορική (courier) και παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα) με την καταβολή ή όχι των αναλογούντων χρεώσεων μεταφορικών.
Κατά την παραγγελία, σας δίνεται η δυνατότητα να παραδώσετε την προς επισκευή συσκευή σας και να παραλάβετε την επισκευασμένη συσκευή σας στο/από το φυσικό κατάστημά μας με επωνυμία «ΣΜΑΡΤΕΚ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ AE», στην οδό ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΟΥ 7 στο Χαϊδάρι Αττικής. Ωράριο Καταστήματος: Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 17:00
Μετά την έλεγχο της συσκευής σας από το τεχνικό μας τμήμα, θα ενημερωθείτε μέσω e-mail ή τηλεφωνικά για τυχόν επιπρόσθετες χρεώσεις σε περίπτωση που δεν ισχύει η εργoστασιακή εγγύηση του προϊόντος σας, και θα προχωρήσουμε στην επισκευή της συσκευής σας. Όταν η συσκευή σας είναι έτοιμη για παραλαβή από το κατάστημά μας, θα ενημερωθείτε εκ νέου μέσω e-mail ή τηλεφωνικά για την παραλαβή της. Η συσκευή σας θα παραμείνει στο κατάστημά μας για χρονικό διάστημα ενενήντα (90) ημερών από την σχετική ειδοποίηση παραλαβής της από το κατάστημα. Η μη παραλαβή της συσκευής από εσάς εντός της ανωτέρω προθεσμίας θεωρείται εγκατάλειψη της συσκευής σας και η Εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα είτε να εκποιήσει την συσκευή για την κάλυψη μέρους του κόστους επισκευής, φύλαξης και διαχείρισης της όλης συναλλαγής κ.λπ. είτε να ανακυκλώσει ή καταστρέψει αυτήν.
Για τη αποστολή και παράδοση της συσκευής σας η Εταιρεία μας συνεργάζεται με την εταιρία ACS COURIER. Η Εταιρεία μας δεν παρέχει υπηρεσίες εκτός Ελλάδας.
Το www.smartecservice.gr παραλαμβάνει και αποστέλλει όλες τις συσκευές με την ACS εκτός από τις περιπτώσεις που δεν καλύπτεται η περιοχή από το δίκτυο αυτής. Στη περίπτωση που δεν καλύπτεται η περιοχή σας από την ACS κατά τα προαναφερθέντα, η αποστολή και παράδοση της συσκευής σας μπορεί να γίνει με τον τρόπο που θα ορίσετε εσείς και επιβαρύνεστε το αντίστοιχο κόστος μεταφοράς.
Για να δείτε αν η περιοχή σας βρίσκεται εντός του δικτύου κάλυψης και για να είναι έγκυρη αυτή η πληροφορία επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της ACS https://www.acscourier.gr. Εκτός από την ιστοσελίδα της ACS μπορείτε να λάβετε οποιεσδήποτε πληροφορίες στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης της ACS: 801 500 1111 και στα 2108190000, 2115005000 ή μέσω email στην διεύθυνση info[at]acscourier.gr .
Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για την εκ μέρους του ταχυμεταφορέα καθυστέρηση αποστολής.
Σε περίπτωση εμφανούς κακοποίησης του δέματος κατά την μεταφορά, οφείλετε να μας ενημερώσετε πριν την παραλαβή του. Σε περίπτωση ζημίας ή απώλειας της συσκευής σας κατά την μεταφορά της, η Εταιρεία μας δεν υπέχει ευθύνη αλλά εσείς δικαιούστε να αξιώσετε αποζημίωση από την εταιρεία ταχυμεταφοράς. Η Εταιρεία μας δεν αναγνωρίζει οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια αντικειμένων στη περίπτωση που έχετε προβεί σε αποδοχή παραλαβής του δέματος.
Τα έξοδα αποστολής της προς επισκευή συσκευής σας από κατάστημα της εταιρείας ταχυμεταφορών ACS courier και τα έξοδα παράδοσης της επισκευασμένης συσκευής σας σε κατάστημα της εταιρείας ταχυμεταφορών ACS καλύπτονται από την Εταιρεία μας υπό την προϋπόθεση ότι θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά η εταιρεία ταχυμεταφορών ACS Courier, άλλως τα έξοδα αυτά επιβαρύνουν εσάς.
Εάν επιλέξετε να μην παραδώσετε ή να μην παραλάβετε την συσκευή σας σε κατάστημα της ACS, αλλά την παραλαβή αυτής από τον χώρο σας και την παράδοση αυτής στον χώρο σας τότε θα χρεωθείτε με τα αντίστοιχα μεταφορικά κόστη επί τη βάσει του παρακάτω πίνακα.
Η χρέωση των μεταφορικών για την παράδοση / αποστολή της συσκευής σας στο χώρο που θα επιλέξετε με την ACS διαμορφώνεται σύμφωνα με το παρακάτω πίνακα.
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ | ||
ΒΑΡΟΣ | ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ | ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ |
Έως 2kg | 2,30 € | 3,50 € |
Εκτός δικτύου κάλυψης / Δυσπρόσιτες περιοχές | Ενημερωθείτε για τις χρεώσεις αποστολής εδώ | |
Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται το Φ.Π.Α . |
Για την υπηρεσία SameDayService το κόστος αποστολής και παραλαβής επιβαρύνει τον πελάτη και ανέρχεται στα είκοσι ευρώ (20 €).
Για να δείτε τις χρεώσεις ή/και εναλλακτικές επιλογές, πατήστε εδώ
Είστε υπεύθυνοι να διασφαλίσετε ότι η συσκευή σας θα φτάσει με ασφάλεια στην Εταιρεία μας. Δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν απώλεια ή ζημιά που υπέστη η συσκευή σας κατά τη μεταφορά της σε εμάς. Προτείνουμε λοιπόν να στείλετε την συσκευή με καταγεγραμμένη παράδοση και να συσκευαστεί κατάλληλα για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ζημιά. Κατά την αποστολή της συσκευής, πρέπει επίσης να συμπεριλάβετε γραπτή και λεπτομερή περιγραφή του προβλήματος που αντιμετωπίζει.
Για την αποστολή των επισκευασμένων συσκευών σας από την εταιρεία μας θα ενημερωθείτε με e-mail, στο οποίο θα περιλαμβάνεται και ο αριθμός αποστολής. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον αριθμό αποστολής (voucher no) για να παρακολουθήσετε την επιστροφή της ανεπισκεύαστης συσκευής σας στην ιστοσελίδα της ACS.
Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κ.λπ.) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τη συσκευή σας εντός του προκαθορισμένου χρόνου, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail ή/και τηλεφωνικώς, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την επισκευή της συσκευής σας. Η Εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός της σφαίρας ευθύνης της και θα κάνει ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.
Κατά την παραγγελία υπηρεσίας επισκευής από το κατάστημά μας μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:
- Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard)
- Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
- Μετρητά μόνον επί παράδοσης/παραλαβής στο/από το κατάστημα
H Εταιρεία μας δέχεται πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες Visa και Mastercard. Για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα η Εταιρεία μας συνεργάζεται με τη VIVA WALLET.Το ποσό της συναλλαγής χρεώνεται κατά την αποδοχή του ποσού της παραγγελίας. Σε περίπτωση μη εκτέλεσης της παραγγελίας (π.χ. έγκαιρη ακύρωση από εσάς) το ποσό το οποίο είχε δεσμευθεί για τη παραγγελία επιστρέφεται ολόκληρο (100%) σε εσάς. Η έγκριση/απόρριψη του ποσού της παραγγελίας σας γίνεται από τη VIVA WALLETσε συνεργασία με τον ανάλογο οργανισμό (Visa, Mastercard) και για την οποιαδήποτε απορία σχετικά με τη μη έγκριση του ποσού πρέπει να επικοινωνήσετε με τον εκδότη της κάρτας που χρησιμοποιήσατε. Η Εταιρεία δεν κρατάει στοιχεία πιστωτικών καρτών και χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL για την επικοινωνία των στοιχείων της συναλλαγής τόσο με εσάς όσο και με τη VIVAWALLET.
–
2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Δεχόμαστε πληρωμές με κατάθεση στους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς (δικαιούχος ΣΜΑΡΤΕΚ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ AE). Είναι σημαντικό για την επίσπευση της έναρξη της επισκευής της συσκευής σας, κατά τη κατάθεση των χρημάτων στην αιτιολογία να αναφέρετε τον Αριθμό Παραγγελίας (σας έχει αποσταλεί με e-mail μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας) όπως επίσης και το ονοματεπώνυμό σας. Τα στοιχεία των τραπεζικών λογαριασμών της Εταιρείας μας είναι τα παρακάτω:
ALPHA BANK
Λογαριασμός: 971-00-2320-000020
IBAN: GR5801409710971002320000020
SWIFT: CRBAGRAA
EUROBANK
Λογαριασμός: 0026-0066-8702-0007-2997
IBAN: GR8902600660000870200072997
SWIFT: EFGBGRAA
ΤΡΑΠΕΖΑΠΕΙΡΑΙΩΣ
Λογαριασμός: 6759-1146-81502
IBAN: GR0901717590006759114681502
SWIFT: PIRBGRAA
ΕΘΝΙΚΗ
Λογαριασμός: 105470487-84
ΙΒΑΝ: GR4501101050000010547048784
SWIFT: ETHNGRAA
VIVAWALLET
Λογαριασμός: 841714772601
ΙΒΑΝ: GR5670100000000841714772601
SWIFT: VPAYGRAA
Η διαδικασία εκτέλεσης της παραγγελίας σας θα ξεκινήσει με την επιβεβαίωση εκ μέρους της Εταιρείας μας της κατάθεσης. Για την αποφυγή προβλημάτων συνιστάται η προσοχή σας αναφορικά με το τελικό ποσό της παραγγελίας σας. Η Εταιρεία μας δεν φέρει ευθύνη για την επιβολή χρεώσεων από τη τράπεζα για τη κατάθεση χρημάτων ή από εσφαλμένη κατάθεση (κατάθεση σε διαφορετικό λογαριασμό) και δεν έχει καμία υποχρέωση εκτέλεσης των υπηρεσιών επισκευής της συσκευής σας στην τελευταία περίπτωση.
Έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε να πληρώσετε με μετρητά ή χρήση κάρτας κατά την παράδοση/παραλαβή της συσκευής σας στο/από το φυσικό μας κατάστημα χωρίς επιβάρυνση.
Για τους κατόχους καρτών Mastercard και Visa υπάρχει δυνατότητα για έως 6 άτοκες δόσεις.
Στην περίπτωση πληρωμής κατά την παράδοση/παραλαβή στο/από το κατάστημα, είναι υποχρεωτική η χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση που:
- το ποσό είναι μεγαλύτερο των 500€
- η παραγγελία σας αφορά τιμολόγιο και εμπίπτετε στην κατηγορία για την απόδοση ΦΠΑ από τον λήπτη
Τρόποι πληρωμής που δεν υποστηρίζονται
Πέραν των άνω τρόπων δεν υποστηρίζουμε άλλους τρόπους πληρωμής όπως πληρωμή μέσω American Express, Diners, Western Union κ.λπ.
Η Εταιρεία μας εγγυάται ότι τα ανταλλακτικά προϊόντα που χρησιμοποιούνται για την επισκευή των συσκευών σας είναι αυθεντικά προϊόντα της παραγωγού εταιρείας SAMSUNG.
Η SAMSUNG έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή και ευθύνεται αποκλειστικά για τυχόν ελαττωματικά ανταλλακτικά.
Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πριν ξεκινήσει η εκτέλεση των υπηρεσιών επισκευής της συσκευής σας. Σε περίπτωση υπαναχώρησής σας, επιβαρύνεστε με το κόστος ελέγχου (15 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) και με τα τυχόν έξοδα αποστολής/παραλαβής σύμφωνα με την πολιτική της Εταιρείας, τα οποία παρακρατούνται από το ποσό που έχετε καταβάλει κατά την υποβολή της παραγγελίας σας και σας επιστρέφεται η διαφορά.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με αποστολή της είτε στη διεύθυνση: SMARTECA.E., οδός Φειδιππίδου αρ. 7, Τ.Κ. 124 61, Χαϊδάρι Αττικής είτε στο fax: 210-58200030 είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών. Σε περίπτωση υπαναχώρησής σας υποχρεούστε, με δική σας φροντίδα και επιβάρυνση ως προς το κόστος επιστροφής, να παραλάβετε την προς επισκευή συσκευής σας που τυχόν έχετε ήδη παραδώσειεντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία υπαναχώρησης. Στην περίπτωση αυτή και εφόσον για την καταβολή του τιμήματος παροχής υπηρεσιών επισκευής έχετε χρεώσει κάρτα πληρωμής ή πιστωτική κάρτα,η Εταιρεία θα προβεί άμεσα και πάντως το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από τον χρόνο που η Εταιρεία μας έλαβε αποδεδειγμένα γνώση της υπαναχώρησής σας, σε εντολή στον εκδότη της κάρτας σας για πίστωση του καταβληθέντος τιμήματος σε εσάς, από το οποίο παρακρατείται το κόστος ελέγχου (15 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) και τα τυχόν έξοδα αποστολής/παραλαβής σύμφωνα με την πολιτική της Εταιρείας. Η Εταιρεία μας ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβασή σας με την εκδότρια τράπεζα.
Το παραπάνω δικαίωμα υπαναχώρησης που έχετε ως Καταναλωτής σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2251/1994 για την προστασία του Καταναλωτή, δεν εφαρμόζεται:
- Στις συμβάσεις παροχής υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από την Εταιρεία.
- Για προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα για τον συγκεκριμένο πελάτη.
Με τους παρόντες όρους αναγνωρίζετε ότι δεν θα δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση παροχής υπηρεσιών επισκευής της συσκευής σας, μόλις εκτελεσθούν εκ μέρους της Εταιρείας μας αυτές.
Εάν θεωρείτε ότι το ανταλλακτικό που χρησιμοποιήθηκε για την επισκευή της συσκευής σας είναι ελαττωματικό ή/και η υπηρεσία επισκευής είναι πλημμελής παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εταιρεία μας μέσω τηλεφώνου στο 2105820000ή μέσω e-mail στην διεύθυνση info[at]smartec.gr και τίτλο ΠΛΗΜΜΕΛΗΣΥΠΗΡΕΣΙΑ ή/και ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ. H Εταιρεία μας θα σας παρέχει κάθε δυνατή συνδρομή για άμεση επίλυση του προβλήματός σας και το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα σας ενημερώσει για τη διαδικασία διάγνωσης του προβλήματος και επιβεβαίωσης της ελαττωματικότητας του ανταλλακτικού και του πλημμελούς της επισκευής της συσκευής σας.
Εφόσον δηλώσετε ότι το χρησιμοποιηθέν για την επισκευή της συσκευής σας ανταλλακτικό είναι ελαττωματικό ή/και η υπηρεσία επισκευής της συσκευής σας είναι πλημμελής, η Εταιρεία μας θα ενεργοποιήσει διαδικασίες διάγνωσης του προϊόντος ως ελαττωματικού ή/και της υπηρεσίας επισκευής ως πλημμελούς από το τεχνικό τμήμα της. Εφόσον το τεχνικό τμήμα διαπιστώσει ότι το ανταλλακτικό ήταν ελαττωματικό ή/και η υπηρεσία επισκευής πλημμελής, η συσκευή σας θα επανελεχθεί,θα αντικατασταθεί το ελαττωματικό ανταλλακτικό και η συσκευή σας θα επισκευασθεί εκ νέου χωρίς επιβάρυνσή σας. Η Εταιρεία μας δεν φέρει ευθύνη εάν διαπιστωθεί ότι το ελάττωμα στο χρησιμοποιηθέν ανταλλακτικό προκλήθηκε από εσάς.
Αναγνωρίζετε ότι οφείλετε να ελέγξετε άμεσα την επισκευασθείσα συσκευή σας και ότι εάν διαπιστώσετε ότι η βλάβη δεν έχει αποκατασταθεί, οφείλετε επίσης άμεσα και πάντως εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της συσκευής να υποβάλετε έγγραφη δήλωση (παράπονο) στην Εταιρεία μας είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected]είτε στη διεύθυνση: SMARTECA.E., οδός Φειδιππίδου αρ. 7, Τ.Κ. 124 61, Χαϊδάρι Αττικής είτε στο fax: 210-58200030 ή σε περίπτωση αδυναμίας αποστολής έγγραφης δήλωσης, οφείλετε να υποβάλετε προφορική δήλωση μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλ. 210 5820000 από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 17:00, όπου και στις δύο άνω περιπτώσεις θα αναφέρει (α) τη βλάβη της συσκευής σας που δεν αποκαταστάθηκε και (β) τα στοιχεία επικοινωνίας σας συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου επικοινωνίας. Αποδέχεστε ότι εάν δεν υποβάλετε εντός της παραπάνω προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών την ανωτέρω έγγραφη ή προφορική δήλωση (παράπονο), η Εταιρεία μας δεν υποχρεούται να προβεί σε έλεγχο της συσκευής και σε εκ νέου επισκευή της.
Ανεξάρτητη Αρχή στην οποία μπορείτε να απευθύνεστε για εξωδικαστική επίλυση τυχόν διαφοράς σας είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ. 2106460862) .
Έχετε επίσης την δυνατότητα εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών που έχουν προκύψει από συμβάσεις παροχής υπηρεσιών κάνοντας χρήση των καταχωρημένων φορέων ΕΕΔ στο Μητρώο σύμφωνα με την ΚΥΑ 70330/2015. Μπορείτε να επισκεφθείτε την πλατφόρμα της ΕΕ για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) στο σύνδεσμο: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event.
Ο Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (ΦΕΚ 969Β/2017), δημοσιεύεται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.smartecservice.gr και μπορείτε να τον διαβάσετε εξ’ ολοκλήρου κάνοντας κλικ εδώ
Δυνατότητα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του www.smartecservice.gr έχετε εφόσον είστε δικαιοπρακτικά ικανός τηρώντας τα άρθρα του Ελληνικού Αστικού Κώδικα (εφόσον έχετε συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας σας και δεν τελείτε σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών). Σε παραγγελίες μπορούν να προβούν και εκπρόσωποι νομικών προσώπων, ενώ η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος της να αξιώσει την επιστροφή από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελιών, που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικώς ανίκανα πρόσωπα.
Η Εταιρεία μας δύναται, κατά την κρίση της, να τερματίσει άμεσα οποιαδήποτε συμφωνία μαζί σας στο πλαίσιο των παρόντων όρων οποιαδήποτε στιγμή, ενημερώνοντάς σας και/ή, σε περίπτωση που διαθέτετε λογαριασμό εγγεγραμμένου χρήστη, ακυρώνοντας την ιδιότητα μέλους και την πρόσβασή σας στο λογαριασμό σας, ή να αναστείλει τη χρήση, από μέρους σας, των υπηρεσιών της, χωρίς προειδοποίηση οποιαδήποτε στιγμή, μη ευθυνόμενη απέναντί σας.
Με τους παρόντες όρους αποδέχεστε ότι η μη εξουσιοδοτημένη ή μη νόμιμη χρήση, από μέρους σας, των υπηρεσιών μας και της ιστοσελίδας μας μπορεί να οδηγήσει σε ανεπανόρθωτη ζημιά για τη Εταιρεία μας και/ή τους δικαιοπαρόχους και συνεργάτες της, για την οποία οι οποιεσδήποτε χρηματικές αποζημιώσεις θα ήταν ανεπαρκείς. Κατά συνέπεια, σε περίπτωση τέτοιας μη εξουσιοδοτημένης χρήσης, εμείς και οι δικαιοπάροχοι/συνεργάτες μας (ανάλογα με την περίπτωση) θα έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε, πέραν των οποιωνδήποτε άλλων διαθέσιμων ένδικων βοηθημάτων, την άμεση λήψη προσηκόντων ασφαλιστικών μέτρων εναντίον σας. Η ακυρότητα ή μη εκτελεστότητα οποιασδήποτε διάταξης (εν όλω ή εν μέρει) των παρόντων όρων δεν θα επηρεάζει την εγκυρότητα ή εκτελεστότητα των υπόλοιπων διατάξεων (εν όλω ή εν μέρει). Το σύνολο ή μέρος οποιασδήποτε διάταξης η οποία θεωρείται από αρμόδιο δικαστήριο ως άκυρη ή ανεφάρμοστη θα θεωρείται ότι έχει διαγραφεί από τους παρόντες όρους και η Εταιρεία μας θα δικαιούται να αναδιατυπώσει αυτή ώστε να καταστεί έγκυρη η σχετική ρύθμιση.
Οι παρόντες όροι αφορούν εσάς προσωπικά. Δεν θα δικαιούστε να εκχωρήσετε τα δικαιώματά σας βάσει των παρόντων όρων, εν όλω ή εν μέρει, σε οποιοδήποτε τρίτο μέρος χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεσή μας.
Οι παρόντες όροι αντιπροσωπεύουν τη συνολική συμφωνία ανάμεσα σε εμάς και εσάς και αντικαθιστούν όλους και οποιουσδήποτε προηγούμενους όρους, προϋποθέσεις, συμφωνίες και ρυθμίσεις όσον αφορά τη χρήση, από μέρους σας, των υπηρεσιών του www.smartecservice.gr.
Θα ενεργούμε άμεσα σε περίπτωση που υπάρχουν ενδείξεις ότι κάποιο Περιεχόμενο Χρήστη παραβιάζει τους παρόντες όρους. Σε περίπτωση που γνωρίζετε ή υποψιάζεστε ότι γίνονται οποιεσδήποτε παράνομες δραστηριότητες, ή γνωρίζετε ή υποψιάζεστε ότι έχουν παραβιαστεί έργα που ανήκουν σε εσάς, παρακαλούμε γράψτε μας στη διεύθυνση info[at]smartec.gr, και σημειώστε την επιστολή σας ως υπόψη του «Νομικού Συμβούλου» μας.
Οποιαδήποτε παράλειψη, από εμάς, να επιβάλουμε οποιουσδήποτε από τους παρόντες όρους, δεν θα συνιστά παραίτηση από αυτούς ή από το δικαίωμα να επιβάλουμε οποιουσδήποτε από αυτούς σε μεταγενέστερο στάδιο.
Δικαίωμα εφαρμογής των παρόντων όρων έχουν όσοι συναλλάσσονται και κάνουν χρήση των υπηρεσιών μέσω της ιστοσελίδας www.smartecservice.gr.
Ανεξάρτητα από τη χώρα από την οποία αποκτάτε πρόσβαση σε ή χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες του www.smartecservice.gr, στο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο, οι παρόντες όροι και η χρήση, από μέρους σας, των υπηρεσιών της ιστοσελίδα μας ρυθμίζονται σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκαιο ενώ αρμόδια για την επίλυση τυχόν διαφορών που προκύψουν θα είναι τα δικαστήρια των Αθηνών.
Σε περίπτωση που χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τo www.smartecservice.gr ή έχετε οποιεσδήποτε προτάσεις σχετικά με το πώς μπορούν να βελτιωθούν οι υπηρεσίες της Εταιρείας μας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email: info[at]smartec.gr Εναλλακτικά, μπορείτε να μας γράψετε στη διεύθυνση: ΣΜΑΡΤΕΚ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Α.Ε. που εδρεύει στο Χαϊδάρι Αττικής, οδός Φειδιππίδου, αρ. 7, Τ.Κ. 12461, αποστέλλοντας την επιστολή υπόψη «Νομικού Συμβούλου».